پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215675
بخشي از فعاليت‌هاي فني‌وحرفه‌اي چهارمحال و بختياري به بخش خصوصي واگذار شود
تاریخ انتشار : 1395/05/07 11:35:14
نمایش : 1174
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: فني و حرفه‌اي استان بايد تا جايي که امکان دارد امور را به بخش خصوصي واگذار کند و خود نقش حاکميتي و نظارتي داشته باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري تسنيم از شهرکرد، قاسم سليماني ظهر امروز در ديدار با کارکنان فني و حرفه‌اي استان اظهار داشت: راه‌اندازي مرکز تخصصي گياهان دارويي کاري بسيار خوب و يکي از اولويت‌هاي استان در بحث اشتغال است چرا که قابليت‌هاي بسيار خوبي از نظر کشت گياهان دارويي و گل محمدي در استان وجود دارد.

وي با بيان اينکه عصاره و اسانس گل قيمت خوبي در بازارهاي خارجي دارد، افزود: هر دستگاهي که وارد اين کار شود تسهيلات ارزان قيمت به آن اعطا مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه فني و حرفه‌اي پتانسيل خوبي براي افزايش مهارت و توانمندي افراد به ويژه فارغ‌التحصيلان دانشگاهي دارد، بيان کرد: ارائه آموزش‌هاي مهارتي اين سازمان براساس تقاضا محوري بايد منطبق بر نيازهاي مناطق شهري، روستايي يا عشايري استان باشد.

سليماني خاطرنشان کرد: هماهنگي سازمان فني و حرفه‌اي براي ارائه آموزش‌هاي مهارتي با ديگر دستگاه‌ها که در امر توسعه مناطق شهري و روستايي استان خدمت‌رساني مي‌کنند نتايج بهتري به دنبال دارد که بايد اين مسئله مورد توجه مسئولان فني و حرفه‌اي استان باشد.

وي با بيان اينکه در سال‌هاي گذشته دولت با تنگناهاي مالي زيادي روبه‌رو بوده است، تصريح کرد: واگذاري پروژه‌هاي مازاد و نيمه تمام به بخش خصوصي مي‌تواند براي احداث مراکز و يا خريد تجهيزات مورد نياز اين اداره کل مفيد و موثر باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: فني و حرفه‌اي استان بايد تا جايي که امکان دارد امور را به بخش خصوصي واگذار کند و خود نقش حاکميتي و نظارتي داشته باشد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html